dilluns, 24 d’octubre del 2016

DILLUNS!!! Frase&Foto&Cançó.

Per fi dilluns! Un dels dies de la setmana que més m'agraden, pensaras que visc contre corrent!
Els dilluns són un recomençar i m'agrada posar-hi música, color i alegria. És per això que he pensat que et regalaré un F&F&C  els dilluns :)  Perque la vida, es viu de dilluns a diumenge, no només s'ha de centrar en el cap de setmana...
Tinc un amic mig yanqui mig holandès, la persona qui m'ha ensenyat que és la passió per la terra, per la agricultura, que una vegada em va dir, petita, et diré tres paraules sobre la vida, LA VIDA SEGUEIX, (IT GOES ON), ell em parla amb anglès, cosa que ho fa tot molt divetit, i quan això t'ho diu un savi, d'aquells que trien les paraules amb cura abans de parlar, perquè els agraden els silencis, com a mi, i perquè pensen que si has de trencar el silenci, que sigui per millorar-lo, alemenys... dedica-hi dos minuts a pensar-hi.


Aquesta cançó fa sortir un somriure, i per això te la regalo.